MVG!!!

Hej hej idag hade vi dans på idrotten. Jag hatar när det är dans i skolan. Men jag frågade Tobbe om jag fick dansa med Mella, och det gick bra:D. Så Mella var killen och jag var tjejen:). Det gick jättabra och alla tjejerna fick MVG:D. Vi dansade bugg, så det var rätt så okej:). Eller man fick göra snurrar och sånt:), också fick jag ju dansa med Mella:). Fast jag ser inte fram emot att dansa nästa vecka:P. Om jag inte får dansa med Mella eller med någon av de andra tjejerna förstås:). Och i så fall vill jag att det ska vara någon rolig dans:).
Jag hade min lyckosten med mig till skolan idag:P. Bara för att jag inte ville att det skulle vara dans först:P. Så på varje lektion tog jag fram stenen och tänkte att hoppas det inte blir dans:P. Men sen började jag tänka att hoppas jag och Mella får dansa tillsammans:). Och det fick vi ju:). Det är väldigt mycket regler till den där stenen:P. Jag får bara hålla den i höger hand och ska ha den i höger ficka:P. Sen får ingen annan röra stenen:P. Hehe lite konstig sten, men den funkar ju:).
Hehe, fin va?:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: