Onsdag

Hej allesammans:). Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft tid eller lust att blogga:(. Men jag kommer försätta försöka blogga varje dag i fortsättningen:).
Jag gick ju modevisning i lördags:D. Det var jätte roligt och spännande:D. Jag ska lägga ut bilder sen men jag har inte laddat ner dom på datan än:P. Men jag har två bilder från min mobil, när vi håller på att bli sminkade:).
Idag skulle vi ha haft fys på idrotten men vi slapp det:D. Istället fick man välja vad man ville göra. Så killarna spelade fotboll medans vi tjejer spelade volleyboll:D. Det var jätte roligt, och alla var jätte duktiga:D.
Här är jag när jag blir sminkad:).
Här är Eddie när han blir sminkad:P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: