åå, längtar till sommaren

hej hej jag kollade igenom gammla bilder och hittade gammla bilder från sommaren:). det såg så herligt ut, vi åkte båt, hoppade från berg, åkte på en vatten ring bakom en båt och massa annat:D. jag lyssnar även på Here comes the sun på youtube:) nu börjar man verkligen längta till sommaren, bara gå runt med linne och shorts och ta första doppet. det jag längtar mest till är att få dyka från hopptorn. jag älskar verkligen att dyka och vara under vattnet. jag tycker inte så mycket om att bara simma vanligt, utan simmar oftast under vattnet. när vi åker och bada brukar vi oftast åka till Södersved:) det är ett jätte bra badställe med hopptorn, både vanliga och högre bryggor och en kiosk och golfbana:D. jag, min lillebror och min kusin brukar klättra upp för en rätt så brant backe i skogen med några rötter man kan hålla i för att komma upp:). 
vi brukar också campa:). det är jätte roligt:D. vi hittar på mycket med familjen och kusinerna på sommrarna:).

    
här är några bilder från när jag var lite yngre, det ser så mysigt ut:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: