en dag i stan

hej igår var jag, emma, amanda och mathilda i stan. vi hade det jätte trevligt. fast när alla skulle träffas i gullmars var det lite krångligt. först missade jag bussen och sen var det en buss som hade stannat precis vid gullmarsplan så inte min buss kunde åka in där:S så den fick åka värsta omvägen runt globen och in bakvägen till gullmars:S stackars amanda, mathilda och emma som fick vänta 35 minuter på mig:(. men sen gick det bra:) vi åkte in till hötorget och kollade i affärer, också var vi gallerian och kollade:) alla köpte saker förutom jag:P jag hade inte så jätte mycket pengar:P. sen åt vi på kungshallen, jag, emma och mathilda åt pizza, och amanda åt kebab:). sen åkte vi till söder för att handla på english shop men när vi kom dit var det stängt:( så vi åkte hem. när jag var hemma kollade jag på solsidan och åt mangopaj:) det var jätta gott:D
/julia

Postat av: Amanda

Det var en mysig dag det :) <3

2011-02-14 @ 17:21:57
URL: http://baramandans.blogg.se/
Postat av: Jonna

Glad alla hjärtans dag bästa kompis :) <3 glöm inte att det är knyt kalas på söndag och du och jag ska träffas innan och baka tillsammans! :) <3333

2011-02-14 @ 17:56:04
URL: http://morgonfika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: