haft träning

hej hej nu har jag precis duschat efter träning:). så nu sitter jag och äter pizza.
idag var jag och min lillebror tillsammans hela dagen:). först åkte vi till centrum och sen gick vi till simhallen och badade i 2 tim:). sen gick vi till centrum igen och hälsa på hos mamma och efter det åt vi på sibylla:). när vi kom hem gjorde jag i ordning mig till handbollen:). och nu sitter jag här:). imorgon ska jag amanda och jonna till stan:D. och sen på kvällen ska vi kanske sova hos amanda:D.
just det vi hämtade ut min bekini igår men den var inge bra så vi lämnade tillbaka den:( så ska vi kolla på en bikini nån annan gång:)

Postat av: Petronella

du ser ut som ett lejon på den bilden längst net XD <3

2011-03-01 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: