hello bloggen

hej bloggen! nu sitter jag här och skriver en rapport. jag tänker så det knakar nu vill jag bort. bort från kalla sverige och ta flyget till paris, nej vad jag blev sugen på ris. jag åker till kina tur och retur, efter en vecka tar jag en lur. utan att ha sovit hela veckan lång åker jag till sjukan på en gång. där sitter min mamma och pappa och väntar på ett svar. undrar om jag lever eller om jag ens finns kvar. läkaren kommer ut och säg hej. jag heter Karin och Julia är okej. efter en månad är jag tillbaks på samma gamla plats och samma gamla blogg, jag sitter och skriver ett rim så fint. hoppas ni gillar den för det gör jag. jag skriver imorgon så ni får vänta tills dess. vänta inte bara med för mycket stress;) 
av: julia maria madicken björklund  

     


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: