min dag

hej idag har jag varit i skolan, och vi hade hemkundskap då vi skulle göra hjärtkakor eftersom det var alla hjärtans dag igår:). dom blev jätte goda:D. när vi hade slutat åkte jag buss till norra sköndal med julia, kalle, hampus och johan:) vad hampus och johan skulle göra där vet jag inte:P. sen tog julia och jag 807 hem.
när jag kom hem åt jag ena kakan som blev över från baket i skolan medans den andra tog eddie och mamma. sen tränade jag till so-provet till på fredag:P. inte så lätt man ska kunna olika länder och deras huvudstäder i afrika och mellanöst. sen ska man kunna sjöar, hav, sunder och lite annat:P. jag har även spanska-prov till torsdag och engelska till imorgon:P så den gjorde jag efter so.
ibland blir det lite fel när man ska skriva sms på iphonen, men att skriva bengan i stället för han är ju omöjligt. men det hade jag råkat göra:P. så det kan gå;).
/julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: