om mig

hej hej här får ni veta vad jag gillar, inte gillar och så:)

  • djur: katt
  • maträtt: suhi
  • film: vet inte riktigt men jag gillar comedy och hey baberiba
  • bok: är ingen precis läsar människa men läste en bok som hette kalla diamanter när jag var liten
  • färg: jordnära färger
  • klädstil: gillar 60-talskläder
  • ämne i skolan: drama, hemkundskap, idrott
  • låt: vet inte många låtar är bra
  • favoritband: gillar green day

 

  • ögonfärg: melerade
  • hårfärg: brunt just nu men min riktiga hårfärg är ljusbrunt
  • längd: 157 cm
  • skostorlek: 38

 

  • min framtid: jag tror min framtid kommer bli suverän. jag kommer jobba med teater och vara med i olika teaterföreställningar. jag kommer ha en härlig familj och bo i nacka eller stan i antingen villa eller lägenhet. min familj och jag kommer hitta på massa roliga saker på både helger, lov och vardagar. jag kommer försöka hjälpa barn i fattiga länder och sånna som blir dåligt behandlade. jag kommer även hjälpa ungdommar som har problem med saker. men en sak som är väldigt viktigt är att uppfostra sina barn och ge dom kärlek.
  • hur ska en människa vara? en människa får vara precis som den själv vill. men att man kan ta egna slutsatser till vad som händer om jag gör så och hur jag och även den andre kommer må om jag gör så. tänk på att vara dig själv och ingen annan.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: