på bussen hem

hej idag hade vi spanska-prov och det gick rätt så bra tycker jag, eller vissa ord i vissa meningar kunde jag inte:P. efter skolan åkte jag buss till norra sköndal med anton, kalle och andre. när vi var vid masten klev det på några och satte sig framför oss. sen sa anton att dom kommer bomba bussen, så hela vägen till norra sköndal tänkte jag bara... jag vill inte dö, snälla var framme vid norra sköndal snart, vad ont det kommer göra och bussen sprängs:P. och sen började kalle skaka hand med mig, andre och anton och såga ajö och trevligt att känna er:P. haha inte för att jag tror att det skulle ha hänt men ändå lite rädd blir man ju, ifall det skulle hänt. men våran buss bombades inte, eller det är ju så klart annars skulle ju jag inte kunna skriva det här:P. 

/julia 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: