ska äta chokladbollar

hej hej nu har jag precis gjort chokladbollar:). istället för kakao tog jag oboy, men det är också gott tycker jag.
igår var vi på kulturama skolan och kollade på när eddie och hans årskurs uppträde på scen. det var jätte roligt för alla som uppträde var jätte duktiga:D. dom dansade, sjöng, rappade och massa annat. det fanns även ett buffé bord så man kunde ta vad man ville ha och äta:). dom sålde även lotter så jag, mamma och eddie köpte 7 lotter men vann inget:P. eddie spelade piano och han var jätte bra:) sen sjöng han och sin kompis medans hans andra kompisar spelade instrument:).
goda chokladbollar!!:D
här är min bekini som jag har beställt från H&M katalogen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: