ska snart till bussen

hej hej nu sitter jag hemma och bloggar och äter yoghurt:). snart ska jag gå till bussen, för jag ska på teater men innan det ska vi äta på subway:D. det är sååå gott där, jag älskar subway:) och man får välja själv vad man vill ha på. idag fick vi tillbaka våra so-prov. jag fick totalt G typ:P. men egentligen är det ju rätt så bra men jag blev så sur för på det viktigaste man skulle kunna fick jag MVG:). men sen var det att man fick skriva frivilligt olika länder. och det var det som sänkte betyget:(. jobbigt. jag trodde bara att det kunde ge extra poäng men inte att det kunde sänka:S. aja inget att göra åt.
/julia
här är jag gånger 2:) haha läskigt:O
jag som sitter och tar det lungt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: