6 timmars arbete

Hej hej jag har precis kommit hem från min första praodag:D. Det var trevligt där och alla som jobbade där var jätte snälla:). Jag fick packa upp varor, hänga ut kläderna i butiken, skylta dockor och skriva 20 kronor på all rea:). Sen gick jag runt i affären och kollade så att allt såg bra ut:). Det var lite svårt i början att hänga ut alla kläder:P, för jag visste inte vart allt skulle vara. Men det gick bättre efter ett tag:). Sen åt jag paj och drack juice. Och efter det fortsatte jag jobba:). Jag tog inte så lång rast, och jag hoppade fikat:P. Men jag fick sluta lite tidigare:). Fast det blev inte tidigare för jag prövade ett par shorts och en tröja som jag sen köpte:D.
Jag ska äta snart och sen ska jag till teatern:).
snyggt va?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: