en rolig dag!

Hej hej idag har jag varit på min praoplats igen:). Det var mycket som vi gjorde om idag:) Först fick jag damma av lite hyllor och sånt. Sen började vi göra om i hela affären nästan:P. Vi flyttade plats på allting och sorterade kläderna i färg och hur de såg ut:). Det var mycket fram och tillbaka, och hänga upp saker och ta ner saker:P. Men det var det värt för när vi var klara blev det jätte bra:D. Sen var det massa kunder som frågade mig olika saker:), och jag fick ta av kläder från skyltdockor som dom ville testa:). Jag fick även välja vad för kläder vissa skyltdockor skulle ha:), och jag blev själv jätte nöjd:D. När jag hade slutat köpte jag en väska innan jag åkte hem:D. Den är jätte snygg tycker jag:).
Snygg va!!! :D
Haha lilla messi kom med också:)

Postat av: mamma

JAAG VILL HA VÄSKAN!!!!!

2011-03-23 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: