:) :) :)

hej hej jag kom inte på någon bra rubrik så det fick bli 3 smilesar:P. nu sitter jag och äter pasta med smör:P. jag har handboll snart och hinner inte äta ordentligt så jag tog bara något lätt:).
vi håller på att läsa en bok på svenskan som heter en komikers uppväxt. vi ska ha läst ut boken den här veckan och jag har 33 sidor kvar att läsa så det är inte så mycket kvar:). boken tycker jag är rätt så bra faktiskt, när vi fick boken trodde jag att den skulle vara jätte tråkig just för att själva boken såg så tråkig ut och bokens namn:P. men när jag kom in i boken så blev den bättre och bättre och det hände mer saker:). den som har skrivit boken är jonas gardell:). och jag ska kanske kolla om det finns andra bra böcker som han skrivit senare efter den här boken. jag är inte precis en som läser mycket, utan igentligen gillar jag typ inte att läsa alls. varje gång det är nått man ska läsa typ nått från skolan eller i en tidning eller baksidan på en film tycker jag det är jätte tråkigt:P. men jag måste ju läsa och jag som inte är något bra på att läsa borde ju läsa ännu mer:P. men men, jag kanske börjar läsa mer böcker när jag blir vuxen:). just därför ska jag kanske köpa en annan bok av jonas gardell eftersom jag tycker den vi läser nu är bra:). typ den bästa boken jag har läst är en bok jag läste när jag var mindre som hette kalla diamanter, och den var jätte bra:)
här är boken vi läser på svenskan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: