Fixat till imorgon

Hej hej idag fick jag skylta ett eget skyltfönster alldeles själv:D. Jag blev faktiskt väldigt nöjd:). När jag hade lunch gick jag till Skrapan och åt på ett café:). Sen gick jag tillbaka till arbetet och åt vatten och en kaka innan jag började skylta i fönstret:). Det var många på besök där som skulle träffa en som jobbar där, för hon ska gå i pansion och det här var hennes sista dag:(. Fast ändå verkar det lite skönt att gå i pansion tycker jag:). Efter jobbet gick jag och köpte en glass i närheten där jag jobbar:). Sen åkte jag till centrum för att köpa en blomma till imorgon:). Eftersom det är sista praodagen så ville jag köpa en blomma:). Sen gjorde jag även muffins och lade i låder jag gjorde själv:). Hehe jag känner mig jätte duktig:). Nu sitter jag i mitt rum med datan i famnen och Messi brevid mig:).
Jag hittade en jacka som jag ska köpa imorgon:).
Så här ser skyltfönstret ut:). Bilderna tog jag utifrån:).
Så här ser mina lådor ut:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: