har gjort piercing

hej hej igår var jag med mamma i stan och kollade i affärer och fikade:). sen innan vi åkte hem gick vi in i en piercing affär och frågade hur mycket det kostade att pierca sig i typ mitten av ögat alltså i brosket:). men då sa hon att det är inte är lika bra att pierca där för det blir lätt infekterat, men det blir snyggt om man piercar upp i örat eller på ett ställe som jag inte vet vad det heter:P men där gjorde jag i alla fall så ni får se bilden:D. det var lite pirrigt i början men sen när hon skulle ta den gick det bra:). det kändes men det gjorde inte alls ont, och efter gjorde det inte heller ont:D förutom att det blödde väldigt mycke, så dom fick sätta på ett ploster:P. men jag är i alla fall jätte nöjd:D.
till kvällen hade jag gjort äppelpaj och hela familjen kollade på melodifestivalen:).
här är när jag har ploster för att det blödde:P
och här är min piercing:D, fast det är inte så bra bild, men den får duga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: