Hej hej :)

Hej hej!
Jag har inte skrivit någonting sen i torsdags :P, så jag skriver nu:). I fredags gick jag tidigare från jobbet för att vi skulle ta hand om en gala:). Så från 3 till typ halv 11 hjälpte vi till att ta bort och ställa i ordning bord, duka och boka av vilka som kom:). Sen när alla hade ätit klart och dom hade delat ut de första priserna fick vi också äta:). Det var roligt för man fick se vilka som vann:), men det var inte lika roligt som jag hade trott:P. I slutet när alla var på väg hem började vi ställa tillbaka alla borden och plocka undan glas och sånt:). Och när vi höll på att ta bort alla galgar som gästerna hade hängt sina jackor på, kom Erik Linder och sa att vi hade varit jätte duktiga:D.
Igår hade vi två matcher och vi vann båda:D. När det var några minuter kvar på den första började dom som satt på bänken att sätta på sig guldiga hattar:). Och när det var slut var alla jätte glada:D. Alla fick en varsin hatt och en tröja där det stod seriesegrare:D. Dom hade hängt upp ett lakan typ där det stod Grattis Tyrold F96 Seriesegrare:D. På andra matchen fick nästan alla spela på lite olika platser där man inte brukar spela:). Men det gick ju bra eftersom vi vann den också:D. När vi hade spelat klart båda matcherna så fick vi våfflor och godis:D. Det var jätte gott:). När jag kom hem åt vi tacos och sen gick jag och vilade:P. För jag har blivit förkyld och kände mig inte riktigt bra och lite snurrig i huvudet:S. Det är tråkigt att jag blir det nu. Och idag skulle jag varit med Jonna, Emma, Mathilda och Sara, men jag stannade hemma istället:(. Sen till kvällen ska vi ha släktkalas för pappa:P.
Här är några bilder från galan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: