herr-match

hej nu sitter jag hemma och dricker oboy och macka med smält ost, inte det bästa precis men nån gång måste man ju få ta det;). idag hade vi fys på idrotten och det var inte kul:P. det var jätte jobbigt:S. man skulle göra massa armhävningar och annat jobbigt och springa idioten typ 5 gånger:S. och sen skulle man även vara två och två och gå skottkärra, först vanligt och sen med ett ben och sen skulle man gå tre steg och sen göra en armhävning. snacka om jobbigt. men när det var slut var det så skönt att dricka vatten:P. och när jag skulle duscha så duschade jag håret också:). efter idrotten köpte jag ett äpple och det var sååå gooottt!:D. riktigt saftigt och grönt och smaskigt:).
sen på svenskan förtsatte man bara med att läsa en bok som ska vara klarläst den här veckan:P.
klockan 6 ska jag gå till bussen och möta emma och åka till herr-matchen:). det är a-laget som spelar, så alla andra ska åka dit och kolla på och heja:).
här är jag:D
mina nya kläder jag hade på mig idag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: