Kläder från Stadsmissionen

Hej idag hittade jag jätte mycket kläder till både mig, mamma och pappa:). Fast pappa ville inte ha sina:P. Jag ska visa bilder på kläderna för mamma så får hon säga vad hon tycker är fint:). Fast jag vet inte om jag kommer köpa allt. Jag kanske inte än köper något av det:P. Det får vi se:).
Vi ska egentligen ha handboll idag men den är inställd:(. Men jag kommer vara med handbollen typ hela eftermiddagen på fredag:D, eller vi ska ta hand om Kultur och Idrottsgalan i tyresö:), som börjar 3 och slutar typ 11:P. Men det blir roligt:D.
Röda byxor till mig som kostar 65:-  :)
Klänning till mig som kostar 65:-  :)
Vit blus till mig som kostar 65:-  :)
Höga Cheap Monday jeans till mig som kostar 65:-   :D
Cheap Monday jeans till pappa som kostar 100:-  :D. Fast han ville inte ha dom:P
Klänning till mamma som kostar 125:-  :)
Väska till mamma som kostar 95:-  :)
Skor till mamma som kostar 160:-  :)
Så här klädde jag dockan i tisdags när dom sa att jag fick klä om den:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: