Kommit hem från Norrköping

Hej jag har inte skrivit någonting när jag har varit borta:P, men jag skriver nu:). Vi hade det jätte skoj:D. Först när vi kom dit gjorde vi inte så mycket. Vi åt mat och kollade på TV och film till kvällen:). Igår klädde vi på oss och åkte iväg till Busfabriken:). Det är ett jätte stort lekland:P :D. Fast det var skoj där:). När vi var klara där åkte vi till Candyland och köpte godis:D. Sen åkte vi hem och fikade, gick ut och gjorde snögubbar osv:). Till kvällen grillade vi kött med potatis:). Just det pappa fyllde år igår så vi firade honom:D. Sen åt vi godis och kollade på Gullivers resor:). Den var jättebra:). Idag gick vi en promenad och sen fikade vi:). Sen var vi inte där så länge tills vi åkte hem. Nu sitter jag hemma inne på datan, och ska snart gå på en promenad med mamma.
Här är Tuwa, Emil och Eddie vid våran djungel:)
Eddie som gitarrist:)
Tuwa, Eddie och mamma:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: