modeutställning

hej idag har jag varit med amanda innan träningen:). och efter träningen var jag, mamma, elin och hennes mamma på en modeutställning vid skrubba:D. dom visar kläder som har kommit ut i butiker, alltså inte H&M och så utan vila och sånna affärer:) och sen får man gå runt och kolla och se om man hittar nått som man sen kan köpa:). jag hittade massa kläder, vissa som inte var bra och vissa som var bra:). jag hittade en jättefin kofta och en tröja och ett par jeans och en vår jacka:D. men jag köpte bara tröjan och jeansen:P. så vi får kolla på det andra nästa gång det är modeutställning:).
tröjan och jeansen ska jag ha på mig i morgon:D. också tänkte jag lägga ut bild på det:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: