ska till norrköping

Hej idag hade vi pardans i skolan, och det tycker jag är jätte tråkigt:P. Först skulle jag dansa med Kalle men han dansade med Anton så dansade jag med Mella:). Sen dansade jag med Sebbe och i slutet dansade jag med Mella, Jennifer och Alexandra:). Sen hade vi NO i typ 20 minuter:). Så efter skolan åkte jag och Julia samma buss hem:). Nu sitter jag hemma och lyssnar på the duck song XD. Först visade Mella och Jossan den för mig, och sen har jag börjat lyssna på den:P.
Snart ska vi hämta upp mamma och åka raka vägen till Norrköping:D. Där ska vi hälsa på några vi känner:) och vi kommer hem på söndag, så Jonna ska komma över till oss och ge katterna mat:).
Min söta lilla katt Bizzie:)
hihi så söt:D

Postat av: Jonna

Katterna har fått mat och mår bra! :)<3

2011-03-19 @ 16:54:35
URL: http://morgonfika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: