hemma nu!

hej nu har jag kommit hem från båten:). vi hade det jätte roligt:D. igår tog vi det mest lugnt eller vi gick runt och kollade och sen gick vi och åt middag:). senare sen satte vi oss och tog en varsin drink eller jag och eddie tog juice-drink:P. vi lyssnade på när andra sjöng och eddie och jag upp och ner till olika våningar och kollade lite på film:).
idag började vi med att äta frukost och sen handlade vi i taxfree:). efter vi hade handlat bytte vi om för baddags:D. fast jag hade tänkt mig att poolen skulle vara större:P men aja det gick att bada:). sen gick vi och åt lunch och tog det bara lungt till vi närmade oss slussen för att sedan gå av:).
jag glömde lägga ut bilder från när jag jonna och amanda hade en heldag:P. men jag gör inte det nu heller:P men jag lägger istället ut bilder från birka paradise:).
här är eddie när vi väntar på att gå på båten:)         här är han i hytten:)
jag i ett danslokal på onsdagen:)                             eddie i danslokalen på onsdagen:)
mamma på middagen i går:)                                   eddie ätande på en melon:)
mmm, goooootttttt!!!:)                                            på kvällen:)
jag som dricker en juice-drink:)                               eddie tänkte börja övenköra nu;)
på frukosten idag:)                                                 utanför båten:)
här med:)                                                              mormor som sitter så skönt:)
här är jag och tar det lugnt:)                                   birka paradise:D
eddie betala för att kika ut över stockholm:)             jag utanför och väntar på att båten ska gå i land:)
nu kliver jag av båten och återvänder till stockholm:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: